اَنیسُ النُفوس

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

بسم الله الحمن الرحیم
ان شاء الله که این وبلاگ، محل مناسبی برای به اشتراک گذاشتن مطالب مفید و مورد رضای خداوند باشد.
چه قدر خوب می شود که دعا برای فرج امام زمان (عج) و عاقبت به خیری را اصلی ترین دعاهایمان قرار دهیم و متوجه باشیم که:
چون که صد آید نود هم پیش ماست

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
بایگانی

<<مســـــ1ـــــابـــــــــقــــــــــه>>

يكشنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۶، ۱۰:۱۱ ب.ظ

سلام به همه

ان شاء الله به لطف خدا از این به بعد، هر هفته یه مسابقه ی کتابخوانی توی وبلاگ برگزار می شه. برای آشنایی با جزئیات این طرح، لطفا به ادامه ی مطلب مراجعه کنین.

1) کلیت طرح:

روند کار به این صورت هست که اول از همه، یه کتاب (به همراه صفحات مورد نظر برای مسابقه (البته برای کتاب های حجیم)) معرفی می شه که تا یه هفته فرصت مطالعه داره. هفته ی بعد، سوال ها روی سایت قرار می گیره که تا حداکثر 24 ساعت بعدش، جواب ها رو به نشونی anisonnofoos@yahoo.com بفرستین. بعد از این زمان، به جواب های ارسالی ترتیب اثر داده نمی شه و برنده ی مسابقه هم شخصی هست که بیش ترین پاسخ صحیح رو داشته باشه. اگه هم که چند نفر بیش ترین امتیاز رو آورده باشن، برای تعیین برنده قرعه کشی انجام می گیره.

2) جایزه ی مسابقه:

مبلغ 14 هزار تومن (فقط برای یک نفر) به عنوان جایزه در نظر گرفته شده که البته بضاعتمون فعلا در همین حدوده. نحوه ی واریز هم به این صورته که برای برنده، ایمیل فرستاده می شه و از ایشون فقط و فقط یه شماره ی کارت بانکی درخواست می شه (نه رمز، نه شماره ی حساب و نه هیچ داده ی دیگه ای مورد نیاز نیست).

(البته جایزه اصلی رو با خوندن مطالب مفید و افزایش معرفت و آگاهیتون دریافت می کنید...)

3) هزینه ی شرکت تو مسابقه:

قرار نیست هیچ پولی از شما گرفته بشه و هزینه هایی که متحمل می شید وقتیه که می ذارید، انرژیِ صرف شده برای این کار، چشمایی که تو راه مطالعه خسته می شن :) و احیانا چند مگابایت اینترنت هست که صرف باز کردن صفحات سایت و احتمالا دانلود منبع مسابقه می شن.

4) محتوای کتاب ها:

اولویت با کتاب هایی هست که حول محور امام زمان (عج) باشن و بعد از اون مباحث اعتقادی که باید راجع بهشون تحقیق کنیم نه تقلید.

5) حمایت مادی و معنوی:

عزیزانی که تمایل دارن سهمی تو این طرح داشته باشن (چه از نظر تامین هزینه و چه از نظر معرفی منابع مطالعاتی قوی) لطفا اعلام آمادگی کنن.

6) راستی آزمایی:

رسید وجه واریزی به شخص برنده (الکترونیکی یا کاغذی) روی وبلاگ قرار می گیره (البته قسمت های مربوط به اطلاعات شخصی رسید نمایش داده نمی شه).

7) بهبود طرح:

با کمال میل پذیرای پیشنهادها و انتقادهای شما هستیم.

و اما کتاب این هفته جلد دوم کتاب مکیال المکارم هست که از سایت بازار کتاب قائمیه می تونین بهش دسترسی داشته باشین:

http://www.ghbook.ir/index.php?option=com_mtree&task=viewlink&link_id=1582&lang=fa

بازه ی مطالعاتی مد نظرمون هم از بخش هشتم (تکالیف بندگان نسبت به آن حضرت علیه السلام) تا آخر تکلیف چهلم (دیدار مومنین صالح و سلام کردن بر آنان) هست.

و من الله التوفیق

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی